Συνέντευξη με τη συγγραφέα Τόνια Κοντοπούλου




ΘΑ ΘΕΛΑΜΕ ΝΑ ΜΑΣ ΣΥΣΤΗΣΕΤΕ ΤΗΝ ΤΟΝΙΑ ΚΟΝΤΟΠΟΥΛΟΥ
ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙΤΕ ΤΑ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΑ ΣΑΣ ΣΧΕΔΙΑ!

Θέλω συνεχώς να κάνω δημιουργικά πράγματα. Είμαι φανατική αναγνώστρια και λατρεύω να πλάθω ήρωες και ιστορίες. Στο μέλλον, θέλω να γράφω, να γράφω, να γράφω και να διαβάζω όσο περισσότερο μου επιτρέπει ο χρόνος μου, αφού μοιράζεται σε σπίτι, δουλειά και δύο μικρά παιδιά. Επίσης, είμαι πολύ ευαίσθητη κι ανυπόμονη!


ΠΟΙΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΠΙΣΤΕΥΕΤE ΠΩΣ ΤΑΙΡΙΑΖΕΙ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΠΟΙΟ ΟΧΙ;

Θεωρώ ότι μου ταιριάζει αυτό που σπούδασα, Χημικός. Επίσης, θα μου άρεσε κι εγκληματολόγος. Σίγουρα δε θα μου ταίριαζε λογίστρια.


ΠΙΣΤΕΥΕΤE ΣΤΗ ΦΙΛΙΑ;

Υπερβολικά. Οι φίλοι είναι πολλές φορές καλύτεροι κι από οικογένεια, είναι το βάλσαμό μας, γι’ αυτό και στα δύο μου βιβλία, η φιλία παίζει καθοριστικό ρόλο στην εξέλιξη των ιστοριών.


TI ΜΟΥΣΙΚΗ AKOYTE;

Ελληνική κυρίως. Μου αρέσουν όμως και οι ξένες μπαλάντες.


ΠΟΙΟΝ ΕΛΛΗΝΑ ΚΑΙ ΠΟΙΟΝ ΞΕΝΟ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ ΘΑΥΜΑΖΕΤΕ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ;

Τον Αντώνη Τουμανίδη, γιατί καταφέρνει να μας μεταφέρει όλη τη μαγεία και τη συγγραφική ευφυία του, μέσα απ’ τα κείμενά του!

Τον Jo Nesbo, για την πολυπλοκότητα της σκέψης του και τον υπέροχο ήρωά του, τον Χάρι Χόλε.


ΠΟΤΕ ΞΕΚΙΝΗΣΑΤΕ ΤΟ ΓΡΑΨΙΜΟ;

Από πολύ μικρή έγραφα, αλλά ολοκληρωμένη ιστορία θα έλεγα πριν από δώδεκα χρόνια.


ΥΠΗΡΕΤΕΙΤΕ ΕΝΑ Ή ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΙΔΗ
ΣΤΗ ΣΥΓΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΠΟΙΑ;

Μου αρέσουν όλα τα είδη. Διαβάζω τα πάντα και είμαι πρόθυμη να γράψω και τα πάντα, αν φυσικά μου έρθουν καλές ιδέες. Αυτό που με γοητεύει πιο πολύ είναι το μυθιστόρημα, αν και τώρα τελευταία πιάνω τον εαυτό μου να γράφει διηγήματα.


ΠΟΙΟ ΒΙΒΛΙΟ ΣΑΣ ΣΑΣ ΔΥΣΚΟΛΕΨΕ ΣΤΗΝ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΤΟΥ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ;

Το «Άρωμα βροχής» γιατί ενώ το είχα σαν ολοκληρωμένη ιστορία, αποφάσισα να το ξαναπιάσω και έκανα πολλές αλλαγές και προσθήκες, οπότε, με παίδεψε αρκετά.


ΠΕΡΙΓΡΑΨΤΕ ΜΑΣ ΤΟΥΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΕΣ ΜΙΑΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΣΑΣ ΠΟΥ ΑΓΑΠΑΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ:

Στο «Άρωμα βροχής», η πρωταγωνίστρια, η Ιόλη, με την οποία έχω αρκετά κοινά, είναι μια νέα επιστήμων, της οποίας η συνείδηση λέει ότι οι γνώσεις της πρέπει να χρησιμοποιηθούν μόνο για καλό. Είναι απ’ τη φύση της γεμάτη καλοσύνη, κάτι που σε συνδυασμό με την έμφυτη περιέργειά της, την κάνει να μπλέκει σε περιπέτειες, συχνά επικίνδυνες. Έχει καρδιακές φίλες και καυστικό χιούμορ!
Από την άλλη, ο Άδωνης, είναι ένας άντρας με πολύπλοκη ζωή λόγω του επαγγέλματός του. Είναι μυστικός πράκτορας και το κοινό του με την Ιόλη, η επιθυμία του να σώσει την ανθρωπότητα. Είναι πανέξυπνος, επαγγελματίας και λίγο εκνευριστικός, όταν πιστεύει ότι έχει δίκιο. Πιστός φίλος και σύντροφος!


ΠΕΙΤΕ ΜΑΣ ΜΙΑ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΦΡΑΣΗ ΕΝΟΣ ΗΡΩΑ ΣΑΣ.

«Σε ποιο παράλληλο σύμπαν θα μπορούσε στ’ αλήθεια να γίνει αυτό ποτέ;»
Είναι η απάντηση του Ραφαήλ στην Έλσα, όταν του είπε με πικρία ότι δε θα ήθελε καμία να πάρει τη θέση της στην καρδιά του!
«Ήσουν πάντα εκεί»


ΑΚΟΥΤΕ ΜΟΥΣΙΚΗ Ή ΠΡΟΤΙΜΑΤΕ ΤΗΝ ΑΠΟΛΥΤΗ ΗΣΥΧΙΑ ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΤΕ;

                Προτιμώ την απόλυτη ησυχία και απομόνωση.


ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΓΙΑ ΣΑΣ Η ΛΕΞΗ «ΕΜΠΝΕΥΣΗ»;

Η αρχή για τα πάντα. Η κινητήριος δύναμη της συγγραφής. Τρόπος σκέψης.


ΘΑ ΓΡΑΦΑΤΕ ΠΟΤΕ ΑΛΗΘΙΝΗ ΙΣΤΟΡΙΑ;

Η αλήθεια είναι ότι μου έχει ζητηθεί. Αλλά το φοβάμαι λίγο. Σε μια αληθινή ιστορία πρέπει να υπάρχει προσοχή στην σωστή απόδοση των γεγονότων και να γίνεται με απόλυτο σεβασμό στη ζωή που περιγράφεις. Ίσως στο μέλλον το τολμήσω.


ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ:

Χημικός του Α.Π.Θ.. Δουλεύω στο ΚΕΠ Νέας Περάμου όπου και διαμένω.
Συγγραφέας των βιβλίων «Ήσουν πάντα εκεί» και «Άρωμα βροχής» από τις Εκδόσεις Ελκυστής.



Τα νέο βιβλίο της Τόνιας Κοντοπούλου
«Άρωμα βροχής»
κυκλοφορεί από τις Εκδόσεις Ελκυστής


 Άρωμα βροχής             

  
Όταν η Ιόλη, μια νέα και όμορφη επιστήμων, βρίσκει δουλειά σε μία απ' τις μεγαλύτερες φαρμακευτικές εταιρίες της χώρας, δε φαντάζεται σε τι περιπέτεια θα μπλέξει. Ένας άντρας βγαλμένος απ' τις φαντασιώσεις της, γεμάτος μυστήριο κι αίνιγμα, που συμπεριφέρεται αλλόκοτα. Κάποιοι φίλοι του που σίγουρα κρύβουν πολλά. Η πρόεδρος της πολυεθνικής εταιρίας και ο πρώην σύζυγός της, βουτηγμένοι στο ψέμα και το συμφέρον, και πολλοί άλλοι που θα βρεθούν αθώοι ή ένοχοι σε μια πορεία αποκαλύψεων.

Τίποτα δεν είναι όπως φαίνεται. Τίποτα και κανένας. Σε ένα ταξίδι αναζήτησης της αλήθειας, που βάζει την ίδια και τους αγαπημένους της σε θανάσιμο κίνδυνο, θα δει τι πραγματικά έχει αξία στη ζωή.



Share:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Facebook

Αναγνωστες

Στη Φωτια της Επαναστασης (Η Τριλογια της Επαναστασης #1) - Ελσα Σπανου (Εκδοσεις Ελκυστης)

ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ

ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ SITE

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ