ΕΛΑ ΜΑΖΙ ΜΟΥ! - ΕΛΕΝΑ ΑΡΤΖΑΝΙΔΟΥ (ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΨΥΧΟΓΙΟΣ)


Κυκλοφορεί
από τις Εκδόσεις  Ψυχογιός

ΕΛΑ ΜΑΖΙ ΜΟΥ!
Συγγραφέας: ΕΛΕΝΑ ΑΡΤΖΑΝΙΔΟΥ
Σειρά : Βατόμουρο (7-8 ετών)
Ημ. Έκδοσης : 25/01/2018


Λίγα λόγια για το βιβλίο:

Από μικρά παιδιά, η Ζιζού και ο Άλκιμος κάνουν πάντα μαζί τα πράγματα που αγαπούν. 
«Έλα μαζί μου στην κουζίνα», λέει η Ζιζού, και ο Άλκιμος την κοιτάζει ξαφνιασμένος. 
«Στην κουζίνα; Να κάνουμε τι; Γιατί δεν έρχεσαι εσύ καλύτερα μαζί μου στην αυλή για να παίξουμε ποδόσφαιρο;». Σε μια άλλη στιγμή, το νεαρό αγόρι προτείνει στην κολλητή του: «Γρήγορα, έλα μαζί μου στο συνεργείο του μπαμπά μου», και η Ζιζού αναρωτιέται τι να κάνει μέσα στις μουτζούρες. Επειδή όμως αγαπά τον Άλκιμο, ξεπερνά τον δισταγμό της, και εκείνος, με τη σειρά του, την ακολουθεί στην τελική πρόβα μπαλέτου. 

Γιατί η αληθινή φιλία νικά κάθε στερεότυπο και φέρνει τους ανθρώπους πιο κοντά όταν μοιράζονται 
τα ενδιαφέροντά τους.

Share:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Facebook

Αναγνωστες

Στη Φωτια της Επαναστασης (Η Τριλογια της Επαναστασης #1) - Ελσα Σπανου (Εκδοσεις Ελκυστης)

ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ

ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ SITE

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ