ΜΑΖΙ ΣΟΥ - ΤΖΑΣΙΝΤΑ ΓΟΥΑΪΛΝΤΕΡ (ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΤΟΥΛΙΠΑ)


Κυκλοφορεί 
από τις Εκδόσεις Τουλίπα


Μαζί σου 
Συγγραφέας:Τζασίντα Γουάιλντερ
Κατηγορία : Λογοτεχνία
Θεματική κατηγορία : Αισθηματικό,Ερωτικό
Σειρά : Ξένη λογοτεχνία
Ημ. Έκδοσης : 07/10/2014
Σελίδες : 376
Ηλικία : 18+


Λίγα λόγια για το βιβλίο:

Δεν ήμουν πάντα ερωτευμένη με τον Κόλτον Κάλογουεϊ. Στην αρχή ήμουν ερωτευμένη με τον μικρότερο αδερφό του, τον Κάιλ: ήταν ο πρώτος μου πραγματικός έρωτας – ο πρώτος μου από κάθε άποψη.

Μια αυγουστιάτικη νύχτα, όμως, με καταρρακτώδη βροχή, ο Κάιλ πέθανε. Και μαζί του πέθανε και ο άνθρωπος που ήμουν μέχρι τότε. 

Με έμαθε πώς να αντέχω τον πόνο, με έμαθε ότι τα πράγματα δεν είναι πάντα καλά κι ωραία, και, τελικά, με έμαθε τον τρόπο να προχωράω μπροστά.
Share:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Facebook

Αναγνωστες

Στη Φωτια της Επαναστασης (Η Τριλογια της Επαναστασης #1) - Ελσα Σπανου (Εκδοσεις Ελκυστης)

ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ

ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ SITE

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ