[ΕΛΗΞΕ] Νέος διαγωνισμός για ένα αντίτυπο του βιβλίου «Πες μου, μίλα μου, ακούω» του Κωνσταντίνου Κομνηνού


Διαγωνισμός The Secrets of Books
για ένα αντίτυπο του βιβλίου
«Πες μου, μίλα μου, ακούω»
του Κωνσταντίνου Κομνηνού.

Το βιβλίο κυκλοφορεί
από την Anima Εκδοτική.

ΕΛΗΞΕ!

Η Σελίδα του βιβλίου εδώ


Ευγενική προσφορά στη σελίδα μας 
από τον συγγραφέα Κωνσταντίνο Κομνηνό.

Για να συμμετάσχετε στην κλήρωση ακολουθήστε τα
παρακάτω βήματα:

1) Like στη σελίδα μας στο Facebook και των διαχειριστών της: The Secrets of Books, Κωνσταντίνος Σπανός & Έλσα Σπανού
2) Σχόλιο, κάνοντας tag έναν/μια φίλο/η και δημόσια κοινοποίηση της ανάρτησης του διαγωνισμού μας (στο Facebook).
3) Like στη σελίδα του βιβλίου: Πες μου, Μίλα μου, Ακούω
4) Σχόλιο με το ονοματεπώνυμό σας, στην ανάρτηση του μπλογκ (για έξτρα συμμετοχή).

____________________________________________________

Η νικήτρια του διαγωνισμού
είναι η Sofia Zografou _____________________________________________________


ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ

Πες μου, μίλα μου, ακούω

Πάντα αναρωτιόμουν ποια είμαι, για ποιο λόγο ήρθα σε αυτήν τη ζωή. Ίσως είμαι απλά, άλλο ένα κορίτσι που μεγάλωσε κι έγινε γυναίκα. Μεγαλώνοντας κατάλαβα, γνώρισα τη ζωή, πήρα τις απαντήσεις μου. Πέρασα εύκολες στιγμές, γεμάτες ευτυχία και άλλες δύσκολες, γεμάτες πόνο και δάκρυα. Γνώρισα πολλούς ανθρώπους, άλλους τους αγάπησα και άλλους μίσησα. Όλα όσα έζησα με έκαναν παρόλα αυτά πιο δυνατή, πιο τολμηρή, πιο αληθινή. Κατάλαβα πως το καλό είναι τις περισσότερες φορές δίπλα μας, μα δεν το εκτιμάμε. Το κακό πάλι, είναι μερικές φορές πάνω μας κι εμείς το αγνοούμε. Ονομάζομαι Ελπίδα. Μα δεν ξέρω αν μπορώ να ελπίζω. Δεν ξέρω αν μπορώ να ελπίζω. Δεν ξέρω αν θα μείνω ανθρώπινη μέχρι τέλους ή αν το κακό θα καταφέρει να με κερδίσει. Ξέρω μόνο πως θα το πολεμήσω με όλη μου τη δύναμη, μέχρι τέλους.



Ο ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ

Κωνσταντίνος Κομνηνός

Ο Συγγραφέας Κωνσταντίνος Κομνηνός γεννήθηκε στην Αθήνα έχει καταγωγή από την Χίο. Είναι παντρεμένος και έχει τρεις γιους. Έχει τελειώσει πληροφορική και είναι απόφοιτος της δραματικής σχολής Μαίρη Βογιατζή Τράγκα. Ασχολείται με τη συγγραφή μυθιστορημάτων, διηγημάτων, παραμυθιών, θεατρικών έργων και ποιημάτων. Έχει ανεβάσει και σκηνοθετήσει ένα θεατρικό έργο «Έχω ανάγκη την αγάπη»  και έχει βραβευτεί με Ά βραβείο ποίησης προβληματισμού στο διαγωνισμό Σικελιανών  το 2014. Στόχος του είναι να πραγματοποιεί όλα τα όνειρά του.  


Share:

49 σχόλια:

  1. Δέσποινα Σιδέρη
    Σας ευχαριστούμε πολύ
    fb: Despoina Sideri

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χριστίνα Μακρή..Ευχαριστούμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δημητροπούλου Μαρία. Ευχαριστούμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κυριακή Σέργη!Σας ευχαριστούμε πολύ για την ευκαιρία που μας δίνετε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ευχαριστούμε πολύ! Αθηνά Βερτσέτη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μάρθα Βλαχογιάννη. Ευχαριστούμε πολύ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Είναι υπέροχο εκ μέρους σας!Φαίη Δρακοπούλου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ευχαριστούμε πολύ!
    ευδοξια καραγιωργου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ευθαλία Καλημάνη. Ευχαριστούμε πολύ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΞΑΝΘΟΥΛΑ ΚΕΣΙΔΟΥ 💕💕💕
    Πολύ ωραίο δώρο!!🌺!🌿 Μακάρι να σταθώ τυχερή!!!🍀🍀 Ευχαριστούμε πολύ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΞΑΝΘΟΥΛΑ ΚΕΣΙΔΟΥ 💕💕💕
    Πολύ ωραίο δώρο!!🌺!🌿 Μακάρι να σταθώ τυχερή!!!🍀🍀 Ευχαριστούμε πολύ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ευχαριστούμε! Γιώτα Κουτσογεωργοπούλου

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Facebook

Αναγνωστες

Στη Φωτια της Επαναστασης (Η Τριλογια της Επαναστασης #1) - Ελσα Σπανου (Εκδοσεις Ελκυστης)

ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ

ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ SITE

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ