Παγιδευμένη Μνήμη - Κωνσταντίνα Βαβάση (Εκδόσεις Αρινόη)


Κυκλοφορεί 
από τις Εκδόσεις Αρινόη

Ποίηση
Παγιδευμένη Μνήμη
Κωνσταντίνα Βαβάση

Ημερομηνία Έκδοσης: Ιουλ-18
Αριθμός Σελίδων: 85
Η σελίδα του βιβλίου εδώ

Σήκωσα το άδειο μου σώμα, σύρθηκα ως το σαλόνι, κρατήθηκα και πέταξα την τσακισμένη μου φιγούρα στον καναπέ. Ένα ερείπιο από κομμάτια ψυχής, ραγισμένα, σακατεμένα. Δεν ήμουν μόνη… Ένα τσιγάρο συντροφιά, ένα σκέτο ουίσκι κι ένα ταξίδι στη χώρα των αναμνήσεων… Αυτή ήταν η διαδρομή μου κι απόψε.



ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ

Γεννήθηκα ξημερώματα 18 Απριλίου, του 1980 στην Αθήνα.
Κατάγομαι από την Κεφαλλονιά και την Ήπειρο, με ρίζες από τα ιστορικά Καλάβρυτα και την Πάτρα. Τα τελευταία 5 χρόνια κατοικώ στον Λόφο Σκουζέ, όμως μεγάλωσα στο Περιστέρι.
Τα καλοκαίρια μου, τα έχω ζήσει στο παραθαλάσσιο χωριό της Εύβοιας, Πολιτικά, όπου έχουμε το εξοχικό μας.
Η Θάλασσα αποτελεί το καταφύγιο και την έμπνευση μου αλλά και τη μεγάλη μου αγάπη, ασκώντας μαζί με την γραφή, καταλυτική επίδραση στην αποφόρτιση όλων μου των συναισθημάτων.
Έχω τελειώσει το τμήμα Παιδαγωγικού Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Θεσσαλονικης, κι έχω κάνει σεμινάρια Μάρκετινγκ και Δημόσιες Σχέσεις.

Γνωρίζω Αγγλικα και έχω πτυχίο Πληροφορικής.

Το 2004 συμμετείχα ως Εθελόντρια στους
Ολυμπιακούς Αγώνες της Αθήνας.
Μια μοναδική εμπειρία που στιγματίσε και χρωματίσε την πορεία μου, ως άνθρωπο.
Έχω εργαστεί σε εταιρίες κινητης/σταθερής τηλεφωνίας στο τμήμα πωλήσεων, ενώ διατηρούσα επι χρονια δικο μου κατάστημα Ιταλικών/Ισπανικών επίπλων και υαλικών, στο κεντρο του Περιστερίου, με διαχείριση εισαγωγών και εξαγωγών.
Επίσης , έχω εργαστεί μεγάλο χρονικό διάστημα στον Εκδοτικό οίκο Κωσταρά, στο τμήμα επιμέλειας Ιατρικών κειμένων, εκπαίδευσης πωλητών, παρουσιάσεις βιβλίων και στις τηλεφωνικές πωλήσεις.
Έχω διακριθεί από το πανεπιστήμιο του Cambridge για την συμμετοχή μου σε διαγωνισμό γραφής και ζωγραφικής.
Αγαπημένοι μου ποιητές, ο ποιητής του Αιγαίου, Οδυσσέας Ελύτης (ο οποίος υπήρξε επί χρόνια φίλος της οικογένειας μου), ο Τάσος Λειβαδίτης και η Μαρία Πολυδούρη.
Στον χώρο της πεζογραφίας, ξεχωρίζω, τον Μενέλαο Λουντέμη, ο οποίος ήταν και ο πρώτος συγγραφέας που διάβασα, σαν παιδί.

Με τον εξαίρετο λογοτέχνη, Θεόφιλο Γιαννόπουλο, έχουμε συγγράψει το «Ταξίδι στο όνειρο», μία μοναδική πρώτη εμπειρία στο χώρο της γραφής.

Επίσης, συμμετείχα στην «Ποιητική Ανθολογία Φθινοπώρου 2016» , το οποίο κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Όστρια.

Η παρούσα ποιητική συλλογη αποτελεί την πρώτη μου επίσημη ατομική συγγραφική δουλειά.


Αποτυπωμένες σκέψεις

Σελίδα του βιβλίου:
Παγιδευμένη Μνήμη

Share:

1 σχόλιο:

  1. Ευχαριστώ πολύ για το αφιέρωμα! Καλό μήνα με υγεία και κάθε επιτυχία στο blog και την ομώνυμη σελίδα σας στο fb!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Facebook

Αναγνωστες

Στη Φωτια της Επαναστασης (Η Τριλογια της Επαναστασης #1) - Ελσα Σπανου (Εκδοσεις Ελκυστης)

ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ

ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ SITE

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ