Νέες κυκλοφορίες για παιδιά από τις Εκδόσεις Πατάκη


Νέες κυκλοφορίες για παιδιά
από τις Εκδόσεις Πατάκη


Η ΜΕΛΩ-ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΑ

ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ: ΡΑΝΙΑ ΜΠΟΥΜΠΟΥΡΗ


ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΣΗ: ΧΡΗΣΤΟΣ ΚΟΥΡΤΟΓΛΟΥ


ΜΟΥΣΙΚΗ: ΑΛΚΙΒΙΑΔΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟΣ



Άραγε γίνεται να μάθει κανείς Ορθογραφία παίζοντας στην παραλία; Ή ψάχνοντας για το πιο ωραίο δώρο; Ή μήπως ακούγοντας το νανούρισμα της καφέ αρκούδας; Μπορούν άραγε να δώσουν ένα χεράκι η Ωραία Κοιμωμένη και η Σταχτοπούτα;

Ναι, αλλά όχι μόνο! Με αυτούς και άλλους πολλούς συμμάχους, θ’ ανακαλύψουμε τα μυστικά της Ορθογραφίας παίζοντας και τραγουδώντας.


Η μελω-δική μου Ορθογραφία είναι μια πρωτότυπη κι ολόφρεσκη πρόταση διασκεδαστικής μάθησης.


Δώρο το CD με τα 12 τραγούδια του βιβλίου, σε μουσική Αλκιβιάδη Κωνσταντόπουλου.



Η συγγραφέας του βιβλίου Ράνια Μπουμπουρή μας εξηγεί πώς γεννήθηκε αυτή η ιδέα:


''Η δουλειά μου καθημερινά τα τελευταία 20 χρόνια έχει να κάνει με την ελληνική γλώσσα και μεγάλο μέρος της είναι η διόρθωση κειμένων για εκδοτικούς οίκους, ιστότοπους, διαφημιστικές εταιρείες. Δεν ξέρω όμως αν θα μου ερχόταν ποτέ η ιδέα να προσεγγίσω την ορθογραφία με αυτό τον παιχνιδιάρικο τρόπο, αν δεν ήμουν μαμά.



Βλέποντας τη μεγάλη κόρη μου να πασχίζει, να διστάζει, να γράφει στην τύχη την ίδια λέξη άλλοτε με το ένα -ι- και άλλοτε με το άλλο, σκέφτηκα ότι ωραία θα ήταν να μάθαινε τους κανόνες μέσα από ιστορίες: Το παραμύθι της Ωραίας Κοιμωμένης, που τα δόντια της δεν πλένει, ούτε τα μαλλιά της δένει, αφού μένει κοιμισμένη, θα μπορούσε να της μάθει τον κανόνα για τα ρήματα που τελειώνουν σε -αίνω και τις εξαιρέσεις του. Το τεμπέλικο ωμέγα, που βαριέται φοβερά τις δουλειές του σπιτιού –να απλώσει, να σιδερώσει, να μπαλώσει, να ζυμώσει…–, τον κανόνα των ρημάτων που τελειώνουν σε -ώνω. Και ούτω καθεξής. Έτσι γεννήθηκαν τα 12 ποιήματα της συλλογής, που μελοποιήθηκαν εξαιρετικά από τον Αλκιβιάδη Κωνσταντόπουλο, καθώς η πείρα μας –52 παιδικά τραγούδια μέχρι να φτάσουμε στη Μελω-δική μου Ορθογραφία– μας έδειξε πόσο πιο εύκολα και χαρωπά μαθαίνουν τα παιδιά μέσα από τη μουσική. Αλλά είχα μια ανησυχία: Θα μπορούσαν πράγματι να μάθουν τα παιδιά ορθογραφία με αυτό τον τρόπο; Συζητώντας το με τον δάσκαλο της κόρης μου, στο 165ο Δημοτικό Σχολείο Αθηνών, με προσκάλεσε να παρουσιάσω τη Μελω-δική μου Ορθογραφία στην Ε΄ τάξη. Η προβολή του κειμένου γινόταν με προτζέκτορα στον πίνακα, τα παιδιά διάβαζαν τους στίχους ενώ παράλληλα άκουγαν το τραγούδι, κι ύστερα έλυναν τις ασκήσεις που τους είχα προετοιμάσει από το σπίτι. Η πρώτη συνάντηση στέφθηκε από πλήρη επιτυχία, αφού τα παιδιά στο τέλος ζήτησαν να ακούσουν τα τραγούδια ξανά και ξανά βλέποντας τους στίχους, για να τραγουδούν μαζί κι αυτά. Κι έτσι, σε επόμενες συναντήσεις, δουλέψαμε όλους τους κανόνες. Το αποτέλεσμα των συναντήσεών μας; Τα παιδιά έπαιζαν πλέον στα δάχτυλα τους κανόνες και τα γραπτά τους παρουσίαζαν πολύ διαφορετική εικόνα! Κι εγώ, με μεγάλη ικανοποίηση και χαρά, αφού το βιβλίο μας συμπληρώνει ένα παράρτημα πανέξυπνων δραστηριοτήτων, το οποίο επιμελήθηκε η κ. Βασιλική Νίκα, παρουσιάζω τη νέα μας πρόταση διασκεδαστικής μάθησης, που απευθύνεται σε όλες τις τάξεις του δημοτικού.'' 

Ράνια Μπουμπουρή


------------------------------------------------------------------------------



ΤΑ ΜΥΣΤΙΚΑ ΤΟΥ ΟΥΡΑΝΙΟΥ ΤΟΞΟΥ

ΕΝΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ – ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΚΑΙ ΠΡΩΤΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ


Συγγραφείς: Δ. ΜΕΣΣΑΡΗΣ, Μ. ΠΑΡΑΜΥΘΙΩΤΟΥ, Α. ΘΑΝΟΥ, Μ. ΣΑΚΕΛΛΑΡΙΟΥ, ΕΥΓ. ΦΟΡΑΔΗ, Ρ. ΦΡΕΡΗ, Β. ΠΑΠΑΤΣΙΜΠΑ, Α. ΠΑΝΤΖΙΟΥ



Ένα πρόγραµµα παρέµβασης για την ενδυνάµωση των µικρών παιδιών απέναντι στη σχολική βία και στον εκφοβισµό. Το βιβλίο είναι αποτέλεσµα διεπιστηµονικής προσέγγισης και συνεργασίας µεταξύ στελεχών της εκπαίδευσης και εκπαιδευτικών για τη διαχείριση συµπεριφορών σχολικής βίας σε παιδιά προσχολικής και πρωτοσχολικής ηλικίας. Απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς της πρωτοβάθµιας εκπαίδευσης και προτείνει συγκεκριµένες δραστηριότητες- παρεµβάσεις τις οποίες κάθε εκπαιδευτικός έχει τη δυνατότητα να εφαρµόσει στην πράξη µε απλά και εύκολα υλικά.


-------------------------------------------------------------------------------



ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ «ΤΡΕΧΕΙ» ΚΑΙ «ΠΕΦΤΕΙ»

ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΟ ΚΙΝΗΤΙΚΩΝ ΠΑΙΧΝΙΔΙΩΝ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΓΟΝΕΙΣ


Συγγραφείς: Β. ΖΟΡΜΠΑΛΗ, Ε. ΨΑΛΤΟΥ, Α. ΑΠΕΡΓΗ, Κ. ΔΕΥΤΕΡΑΙΟΥ, Π. ΚΡΕΜΑΣΤΑ



Με γνώµονα το ότι το παιχνίδι είναι το βασικό εργαλείο µέσα από το οποίο το παιδί µαθαίνει και υπάρχει, η ΣΚΥΤΑΛΗ υλοποιεί ένα ζωντανό εκπαιδευτικό σχέδιο που φέρνει τους µαθητές δηµοτικού πιο κοντά στην κίνηση. Η πολύχρονη εµπειρία της οµάδας µεταφέρεται σήµερα σε αυτόν τον ευσύνοπτο και πολύτιµο οδηγό κινητικών παιχνιδιών, που µπορεί να χρησιµοποιηθεί σαν ένα σηµείο εκκίνησης και έµπνευσης για χορευτές, χοροδιδασκάλους, δασκάλους, παιδαγωγούς και γονείς µικρών ή µεγάλων παιδιών.


Share:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Facebook

Αναγνωστες

Στη Φωτια της Επαναστασης (Η Τριλογια της Επαναστασης #1) - Ελσα Σπανου (Εκδοσεις Ελκυστης)

ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ

ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ SITE

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ