Συνέντευξη με τη συγγραφέα Έλενα Αντωνίου



ΘΑ ΘΕΛΑΜΕ ΝΑ ΜΑΣ ΣΥΣΤΗΣΕΤΕ ΤΗΝ ΕΛΕΝΑ ΑΝΤΩΝΙΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙΤΕ ΤΑ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΑ ΣΑΣ ΣΧΕΔΙΑ!

Είμαι η Έλενα Αντωνίου, τα τελευταία δυόμισι χρόνια συνεργάζομαι με τη Χαρλένικ/Silk. Γράφω ρομαντικά μυθιστορήματα. Ήδη κυκλοφορούν πέντε βιβλία μου, ενώ σε λιγότερο από έναν μήνα κυκλοφορεί το νέο μου βιβλίο, η συνέχεια από τα "Δάκρυα του Πάθους", ο Ανδρέας και η Λυδία πέντε χρόνια μετά. Το καλοκαίρι εκδίδεται "Το τίμημα της εκδίκησης" και αν προλάβω ως το τέλος του 2020 ίσως δούμε και τρίτη ιστορία.


ΠΟΙΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΠΙΣΤΕΥΕΤE ΠΩΣ ΤΑΙΡΙΑΖΕΙ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΠΟΙΟ ΟΧΙ;

Στην προσωπικότητά μου ταιριάζει οποιοδήποτε επάγγελμα έχει σχέση με γραφή και ταξίδια. Επαγγέλματα που δεν θα μπορούσα να ασκήσω είναι αυτά του δικηγόρου, του λογιστή ή του μαθηματικού.


ΠΙΣΤΕΥΕΤE ΣΤΗ ΦΙΛΙΑ;

Είναι η αρχή και το τέλος της ανθρώπινης ύπαρξης. Η φιλία είναι μοίρασμα ψυχών και συναισθημάτων. Όπως μου είχε πει ένα πολύ αγαπημένο μου πρόσωπο, "μπορεί οι έρωτες να έρχονται και να παρέρχονται, αλλά οι φίλοι μένουν για πάντα" και αυτό το ενστερνίζομαι απόλυτα.


TI ΜΟΥΣΙΚΗ AKOYTE;

Country μουσική. Ήμουν μέλος του Country Music Association-Nashville TN. και λατρεύω τον αμερικανικό Νότο.

ΠΟΤΕ ΞΕΚΙΝΗΣΑΤΕ ΤΟ ΓΡΑΨΙΜΟ;

Από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου... Στα 14 ήταν η πρώτη απόπειρα συγγραφής ρομαντικού μυθιστορήματος και στα 16 έγραψα το πρώτο ολοκληρωμένο μυθιστόρημά μου.


ΥΠΗΡΕΤΕΙΤΕ ΕΝΑ Ή ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΙΔΗ ΣΤΗ ΣΥΓΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΠΟΙΑ;

Υπηρετώ την αισθηματική λογοτεχνία.

ΠΟΙΟ ΒΙΒΛΙΟ ΣΑΣ ΣΑΣ ΔΥΣΚΟΛΕΨΕ ΣΤΗΝ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΤΟΥ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ;

Δεν με έχει δυσκολέψει κάποιο βιβλίο μου στην ολοκλήρωσή του. Ομολογώ, όμως, ότι με προβλημάτισε έντονα η συγγραφή του "Στην τελευταία στροφή" γιατί είναι μία ξεχωριστή ιστορία τοποθετημένη σε ένα πολύ πρωτότυπο πλαίσιο, αυτό της Formula 1. Πρόκειται για έναν καθαρά ανδροκρατούμενο χώρο και φοβόμουν πώς θα το δεχθούν οι γυναίκες αναγνώστριές μου. 
Και επίσης περιμένω με μεγάλη ανυπομονησία την έκδοση του "Μετά τα Δάκρυα του Πάθους" καθώς είναι η συνέχεια μίας πολύ αγαπημένης ιστορίας. Είναι μεγάλο προσωπικό στοίχημα να αγαπηθεί το ίδιο, αν όχι περισσότερο, από "Τα Δάκρυα του Πάθους". 


ΠΕΡΙΓΡΑΨΤΕ ΜΑΣ ΤΟΥΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΕΣ ΜΙΑΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΣΑΣ ΠΟΥ ΑΓΑΠΑΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ:

 Αγαπώ όλες τις ιστορίες μου το ίδιο γιατί η καθεμία είναι ξεχωριστή για εμένα. Αλλά επειδή μόλις έφυγε από τη ζωή ο παππούς μου, τον οποίο είχα συμβουλευθεί για το "Πέρα από τις σκιές" θα μιλήσω για τον Ραφαέλο και την Ελβίρα. Ο Ιταλός δόγης, ένας άνδρας που ακολουθεί τα πρέπει, τις επιταγές του τίτλου του, το χρέος στην οικογένειά του, το καθήκον. Ώσπου ερωτεύεται και γίνεται ο άνδρας που θέλει εκείνη να είναι: αποφασιστικός, παθιασμένος, ειλικρινής, ελεύθερος. Η Ελβίρα είναι δυναμική, ανεξάρτητη, παράφορη, καλλιτεχνική φύση, ειλικρινής, αληθινή. Κοντά του γίνεται πιο ευάλωτη, πιο ευαίσθητη και πιο δυνατή.


ΠΕΙΤΕ ΜΑΣ ΜΙΑ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΦΡΑΣΗ ΕΝΟΣ ΗΡΩΑ ΣΑΣ:

"Μακάρι να ήμουν βροχή να αφήνω σημάδια στα χείλη σου και το κορμί σου". Ο Ανδρέας με αυτήν τη φράση στιγμάτισε τη Λυδία και μαζί και τις αναγνώστριές μου. 


ΑΚΟΥΤΕ ΜΟΥΣΙΚΗ Ή ΠΡΟΤΙΜΑΤΕ ΤΗΝ ΑΠΟΛΥΤΗ ΗΣΥΧΙΑ ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΤΕ;

Μπορώ να γράφω υπό οποιεσδήποτε συνθήκες, και με φωνές και με φασαρία και με μουσική και με παρέα και με απόλυτη ησυχία. Είναι τέτοια η φύση της δουλειάς μου που έχω συνηθίσει να απομονώνω το μυαλό μου από εξωτερικούς παράγοντες.


ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΓΙΑ ΣΑΣ Η ΛΕΞΗ «ΕΜΠΝΕΥΣΗ»;

Χωρίς έμπνευση δεν θα μπορούσα να γράψω τίποτα, δεν θα μπορούσα ούτε να αναπνεύσω. Για ό,τι κάνω στη ζωή μου χρειάζομαι έμπνευση, όχι μόνο για τα βιβλία μου αλλά ακόμη και για το φαγητό που θα φάω ή το ρούχο που θα αγοράσω, ή για τις επιλογές που θα κάνω ή και κυρίως για τους ανθρώπους που θα έχω δίπλα μου. Πρέπει να με εμπνέουν.


ΘΑ ΓΡΑΦΑΤΕ ΠΟΤΕ ΑΛΗΘΙΝΗ ΙΣΤΟΡΙΑ;

Ναι, κάποια στιγμή θα γράψω.







ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ:

Η Έλενα Αντωνίου είναι δημοσιογράφος και συγγραφέας. 
Γεννήθηκε στη Λάρισα, κατάγεται από τη Μήλο και μεγάλωσε στην Αθήνα όπου ζει και εργάζεται. Σπούδασε κλασική φιλολογία στη Φιλοσοφική Σχολή Αθηνών.
Λατρεύει τις ερωτικές ιστορίες ενώ γράφει και η ίδια από την εφηβική ηλικία.Αγαπά τα ταξίδια, τα βιβλία, τις ρομαντικές κομεντί και την country μουσική. 
Έχει εργαστεί ως επιμελήτρια/διορθώτρια κειμένων σε ημερήσιες εφημερίδες, ενώ τα τελευταία χρόνια εργάζεται σε διαδικτυακά Μέσα, ως news editor. Είναι μέλος της RWA (Romance Writers of America).
Τον Οκτώβριο του 2017 το «Καθώς έπεφτε η νύχτα» που κυκλοφορεί από τη σειρά Silk εγκαινίασε τη συνεργασία της συγγραφέως με τη ΧΑΡΛΕΝΙΚ. Ακολούθησαν τον Μάιο του 2018 το «Πέρα από τις σκιές» και τον Δεκέμβριο του 2018 το «Έρωτας στις φλόγες του πολέμου». Τον Ιούνιο του 2109 κυκλοφόρησε το «Στην τελευταία στροφή».
Το πρώτο της βιβλίο είναι «Τα Δάκρυα του Πάθους» που επανακυκλοφόρησε από τη Silk τον Νοέμβριο του 2019. Τον Φεβρουάριο του 2020 αναμένεται να κυκλοφορήσει η συνέχεια «Μετά τα Δάκρυα του Πάθους».





Share:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Facebook

Αναγνωστες

Στη Φωτια της Επαναστασης (Η Τριλογια της Επαναστασης #1) - Ελσα Σπανου (Εκδοσεις Ελκυστης)

ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ

ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ SITE

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ