Συνέντευξη με τον συγγραφέα Χρήστο Τούβε



ΘΑ ΘΕΛΑΜΕ ΝΑ ΜΑΣ ΣΥΣΤΗΣΕΤΕ ΤΟΝ ΧΡΗΣΤΟ ΤΟΥΒΕ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙΤΕ ΤΑ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΑ ΣΑΣ ΣΧΕΔΙΑ!

Ο Χρήστος Τούβε είναι ένας αυθεντικός και ειλικρινής άνθρωπος. Τον χαρακτηρίζει η αγάπη του για τις λέξεις και το πάθος του για ζωή. Μελλοντικά σχέδια είναι η περιοδεία του 3ου βιβλίου που ξεκινάει το Μάρτιο.

ΠΟΙΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΠΙΣΤΕΥΕΤE ΠΩΣ ΤΑΙΡΙΑΖΕΙ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΠΟΙΟ ΟΧΙ;

Γεννήθηκα για να είμαι Συγγραφέας. Οτιδήποτε άλλο δεν κουμπώνει στην ψυχή μου. Αν έπρεπε οπωσδήποτε να διαλέξω θα ήταν ένα επάγγελμα στον τομέα υγείας για να μπορώ να προσφέρω σε συνανθρώπους μου. Σίγουρα δεν θα ήμουν πολιτικός γιατί η πολιτική έχει καταντήσει επάγγελμα για κάποιους.

ΠΙΣΤΕΥΕΤE ΣΤΗ ΦΙΛΙΑ;

Φυσικά. Η φιλία είναι ένα άρωμα που ο καθένας μας έχει ανάγκη να φορά. 

TI ΜΟΥΣΙΚΗ AKOYTE;

Προτιμώ την ξένη μουσική και κυρίως τις μπαλάντες.

ΠΟΙΟΝ ΕΛΛΗΝΑ ΚΑΙ ΠΟΙΟΝ ΞΕΝΟ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ ΘΑΥΜΑΖΕΤΕ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ;
Από Έλληνες προτιμώ τον Ποιητή Τάσο Λειβαδίτη. Προσωπικά νομίζω ήταν ο κορυφαίος όλων. Από ξένους Συγγραφείς διαβάζω αρκετά Χόρχε Μπουκάι και Ρόμπιν Σάρμα.

ΠΟΤΕ ΞΕΚΙΝΗΣΑΤΕ ΤΟ ΓΡΑΨΙΜΟ;

Γράφω από παιδί. Ήταν μία ενστικτώδης αντίδραση για κάθετι θετικό ή αρνητικό που συνέβαινε στη ζωή μου.

ΥΠΗΡΕΤΕΙΤΕ ΕΝΑ Ή ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΙΔΗ ΣΤΗ ΣΥΓΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΠΟΙΑ;

Υπηρετώ τις ιδέες του μυαλού μου. Κάθε βιβλίο μου είναι μια διαφορετική εμπειρία. Ένα διαφορετικό ταξίδι για μένα και τους αναγνώστες μου. Αν μπορούσα να δώσω ένα στοιχείο για την πένα μου, αυτό θα ήταν. η αισθαντική γραφή με πολλά στοιχεία ψυχολογίας που κάνει τον αναγνώστη ν’ αλλάζει τρόπο σκέψης.

ΠΟΙΟ ΒΙΒΛΙΟ ΣΑΣ ΣΑΣ ΔΥΣΚΟΛΕΨΕ ΣΤΗΝ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΤΟΥ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ;

Κανένα βιβλίο μου δε με δυσκόλεψε. 

ΠΕΡΙΓΡΑΨΤΕ ΜΑΣ ΤΟΥΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΕΣ ΜΙΑΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΣΑΣ ΠΟΥ ΑΓΑΠΑΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ:

Αγαπάω όλους τους χαρακτήρες που έχω δημιουργήσει. Τον καθένα για διαφορετικούς λόγους. Δεν μπορώ να διακρίνω ποιο δάχτυλο μου είναι περισσότερο χρήσιμο για την παλάμη μου. Όλα είναι!

ΠΕΙΤΕ ΜΑΣ ΜΙΑ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΦΡΑΣΗ ΕΝΟΣ ΗΡΩΑ ΣΑΣ:

«Δεν κρατάς τους ανθρώπους με χαλινάρια, ούτε με πληγές. Με πράξεις τους κρατάς.»
Αυτό είπε ο Σοφός Παππούς Φράντσε στο μικρό Ροντρίγκο.
Είναι από το 1ο βιβλίο μου με τίτλο «Της ζωής τα παράξενα παιχνίδια»

ΑΚΟΥΤΕ ΜΟΥΣΙΚΗ Ή ΠΡΟΤΙΜΑΤΕ ΤΗΝ ΑΠΟΛΥΤΗ ΗΣΥΧΙΑ ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΤΕ;

Προτιμώ την ησυχία γιατί έρχομαι πιο κοντά πνευματικά και ψυχικά με τους χαρακτήρες που δημιουργώ.

ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΓΙΑ ΣΑΣ Η ΛΕΞΗ «ΕΜΠΝΕΥΣΗ»;

Έμπνευση είναι να γεννάς λουλούδια εκεί που υπάρχει μόνο έρημος.

ΘΑ ΓΡΑΦΑΤΕ ΠΟΤΕ ΑΛΗΘΙΝΗ ΙΣΤΟΡΙΑ;

Το 4ο βιβλίο μου θα είναι αληθινή ιστορία. Μια συγκλονιστική ιστορία που θα καθηλώσει τους αναγνώστες.



ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΤΟΥΒΕ




Ο Χρήστος Τούβε είναι Συγγραφέας και Εκδότης. 

Κάτοχος πτυχίων Λογιστικής, Management και Μεταπτυχιακού Διπλώματος MBA στη Διοίκηση Επιχειρήσεων. Ξεκίνησε το Δεκέμβριο του 2014 τη Συγγραφική πορεία του, και μέσα σε πέντε χρόνια, τα βιβλία του αριθμούν χιλιάδες αντίτυπα, ενώ το πρώτο του πόνημα με τίτλο, ‘Της ζωής τα παράξενα παιχνίδια’, έγινε best seller. Ιδιαίτερη αίσθηση προκαλούν οι βιβλιοπαρουσιάσεις του ενώ ο τρόπος γραφής του είναι αισθαντικός με πολλά στοιχεία ψυχολογίας, καθώς αλλάζει τον τρόπο σκέψης του αναγνώστη.

Μία από τις πιο σημαντικές στιγμές στη Συγγραφική του διαδρομή είναι η βράβευσή του, το Δεκέμβριο του 2017, από τη Μεγάλη του Γένους Σχολή στην Κωνσταντινούπολη.

Share:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Facebook

Αναγνωστες

Στη Φωτια της Επαναστασης (Η Τριλογια της Επαναστασης #1) - Ελσα Σπανου (Εκδοσεις Ελκυστης)

ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ

ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ SITE

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ